1.a advent

Ja idag är det första advent... hmm... ja nu är det bara 4 veckor kvar till jul... shit va tiden går fort...
Skulle ha jobbat i helgen, men eftersom jag har en hals som inte är av denna värld just nu o ett huvud som känns som om det ska sprängas plus att ja har haft feber hela veckan så blev jag hemma, måste ju samla kraft till veckan som kommer för att orka... o fyy vad snö det har kommit helt sjukt mycke... =( usch o suck... =(
Åh snart ska vi åka till moder! ska bli såå kul! eller snart o snart, den 26.e dec... hehe men eftersom tiden går så sjukt fort så käns det som det är snart tycker jag!
Iadg har min lilla kisse betett sig märkligt, han har typ haft oro i kroppen... har varit en aning fundersam när det gäller honom idag... men hoppas på att det är bättre i morron...
ja nu när magsjukan är igång så är det väl bara en tidsfråga innan vi åker på det... usch... tycker vekligen inte om magsjuka... snusk...
Snart blir det duschen för mig så man luktar gott när man ska jobba i morron... känner mig dock inte så fräsh just nu... kan ju även bero på att man har skottat endel idag... suck...'
Nä nu ska jag ta min lilla son som dock inte vill sova, han är en aning övertrött just nu... o då blir det dock inte lättare för honom att somna, förklarade just nu att jag hörde trollet o då sprang han in i sitt rum... hmm ja inte så himla pedagogiskt, men men, han lyssnar på det iaf... så haha ja...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0