underbar picknick

Idag har det varit en underbar dag! solen har lyst o det har varit helt ok varmt idag!
Vi alla åkte iväg på en picknick! var helt underbart trevligt! =) Är såå himla nöjd med denna dag!
För ett tagsen fick jag lite råd av en annan som har problem med sitt barn ( dom gör en adhd utredning på den lilla 2 åringen) Vi har liknande problem med våra barn, ja när det gäller utbrott av alla dess olika slag, dom är väldigt lika i många beteénden... Så dom tips som dom har fått gav mamman mig, o det har faktist blivit bättre med lilleman! såå himla skönt! =) Visst är det tjafs o bråk fortfarande, men inte alls på samma sätt!!!! Så jag är såå nöjd! Så tack så himla mycke för tipsen! Det hr verkligen hjälpt mig, eller oss! =)
Så nu på kvällen efter han somnde som en liten ängel så har jag tvättat lite granna o plockat en del...
I morron är det dags för dagis igen! o på ons ska ja jobba igen! ska bli såå kul! =)
Nä nu blir det att suga av golven lite granna!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0