snart jobb

Nu bär det snart iväg o jobba! Det är sista brevidgången idag! väntar även på att jag ska få delegeringen! den måste jag ha! Sköterskan skulle ringa mig när det passade med tider, men har inte gjort det än... =( jag är hemma rätt sent idag, o så blir det upp som vanligt o sen möte, shit ja kommer att va såå trött på mötet men det får dom ta, dom kan ju inte räkna med att man kommer att va pigg o glad när man slutar jobba kl 22... o sen ska man hem o så vidare...
Men det ska bli kul att jobba idag! var inte riktigt laddad för det tidigare idag men nu känner jag mig laddad för det!
Nä fan nu måste jag dra...
Älska dig lilleman ♥ Syns i morron för du sover när jag kommer hem...
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0