min kisse

Usch va orolig jag var igår för min stora kisse, när jag gick och la mig så hade det gått 27 timmar som han inte kissat på... men  morse när jag vaknade så hade han kissat, o så har han kissat en gång till efter det, vad jag vet... men man blir ju såå orolig... men han kissar inte blod längre... tack olov! det tycker jag är såå skönt! o den andra har börjat stödja sig på benet vilket oxå är skönt!
Idag har jag pratat med en person rätt många ggr... den här personen får mitt huvud att snurra, av ren förrvirrning... o det har den personen gjort hela tiden sen dag ett... men men... så är det... men så är det, vissa människor blir man inte klok på... huvudet snurrar, hjärtat bankar när jag pratar med personen... lite märklig kännsla tycker jag...
Nä nu ska jag glo på tv o slappa lite granna om mi huvud kan sluta snurra...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0