lite humor

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han  i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade:  

"Vilket  program ska jag använda?"
vad står det på t-shirten?
Manchester united svarade mannen!  

Och så  säger de att blondiner är dumma...
-----------------------------------------------  

ett par ligger i sängen. Mannen säger:
Jag ska göra dig till världens lyckligaste kvinna!
Hon  svarar: Jag  kommer att sakna  dig...'
-----------------------------------------------  

'Det  är allt för varmt för att ha kläder på i dag' säger Erik när han  kommer ut ur badrummet. 'Älskling, vad tror du  grannarna skulle tänka om jag klippte gräset  naken?'  
'Att  jag tog dig för pengarnas skull', svarar  hon...  
-----------------------------------------------  

Q: Vad  kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?  
A: Ett  rykte...
-----------------------------------------------

Käre Gud, 
Jag  ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom  och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber  om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!  
AMEN  
-----------------------------------------------

Q: Vad betyder det när det ligger en man i din säng och flämtar efter luft och säger ditt namn?
A: Du  trycker  inte ned  kudden tillräckligt länge.  

-----------------------------------------------   

Q: Hur  undviker du att din man läser dina  mail?
A: Du  ändrar 'Inkorg' till  'Bruksansvisning'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0