jummar

Just nu sitter jag och jummar lite granna! med bra musik, tända ljus o ett glas! såå mysigt!
Idag har jag o lilleman härjat för fullt! hahaha riktigt kul har vi haft det idag!
Igår var vi o beställde sandaler till den lilla! =) han fick välja mellan svart/grå eller grå/rosa sandaler o han valde grå/rosa vilket jag inte är så himla förvånad över eftersom han verkligen tycker om rosa! ja han tycker ju även väldigt mycke om hello kitty  prinsessor! han är så söt så! ♥
I morron harjag tänkt att vi ska hitta på nå kul! hoppas bara att det är någolunda väder i morron, idag har det ju inte varit nå bra väder, usch regn o kallt hela dan... roligare än så kan man ju ha det! kollar på vädret nu, hmm ja det ska tydligen inte regna iaf! men inte sol heller, så ja får väl se vad som händer i morron! men ut blir det en sväng iaf har jag tänkt!
Den lilla har sovit rätt många nätter nu i min säng men idag bar jag in honom till sin säng!
Nä nu ska jag fortsätta att jumma!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0