jobbar...

Nu sitter jag på jobbet o tar det lite lugnt...
Har gått på marknaden med underbara ninis, vi var även o åt en helt underbar middag, vilket resulterar i att jag fortfarande är mätt, så mätt att ja skule kunna somna, men slutar inte jobba fören sent i kväll, sen ska ja hem o kolla katterna, usch lider med lilla pumba nu, han mår verkligen inte bra, lilleman var på honom i går så nu är det verkligen inte bra, men nu är han inlåst i mitt rum, så det är bara jag som kommer in där nu, han måste verkligen vila nu, så han kan återhämta sig, ja det ska bli intressant o se vem man jobbar med idag, det skulle bli nån från bemaningen, som aldrig har varit här förut... spänannde spännande tycker jag... åhh jag är såå röksugen redan nu... hmm det kommer att bli en jobbig dag om jag inte får röka, kliar redan i mina fingrar, hade jag haft nr till personen som kommer så hade jag kunnat ringa o fråga om hon/han kan köpa med sig, men ack nå nummer finns ej så det är inte så mycket jag kan göra åt det just nu, bara le o se glad ut... men man ska väl fixa det... jag kan om jag vill!!!!! ( det lät ju bra om inte annat)
Biljett hem är fixad oxå, så det är bara att ta tåget sen!
Åh kaffe skulle jag ju ha tagit med mig ju... varför gjorde jag inte det... hmm... ja ja...
fan att jag är röksugen har satt sig i hjärnan just nu... åhh, försvinn...
Det är ju fre idag! =) fan va nice! visst jag jobbar idag men det är ju fre! wohoo! lika glad är jag för det! o den lilla kommer inte hem fören i morron när jag vaknat! wohoo! ska kanske ta mig en öl sen när jag kommer hem! jag har ju inte lilleman hemma, så det kan jag gott göra! =) om jag nu orkar... det vet jag ju inte, o ska verkligen inte gör det medan jag väntar på tåget, för då lär jag väl somna på tåget hem... haha det skulle inte vara bra... men det är ju nått som ja skulle kunna göra, skulle inte vara helt omöjligt, är man trött så är man ju det, o jag tycker verkligen om att sova i bil, så jag skulle nog lätt kunna somna på tåg oxå... Men då blir det lite svårare att komma hem är jag rädd för... hmm nu kom det en bil... undra... nä det var inte personen från bemaningen...
Kex choklad är gott! undra om jag ska ta min sån! =)
jaja...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0