isolerad

Nu får jag ha pumba lite isolerad ett tag från simba... han är lite för hårdhänt mot honom och jag tror att läkningsprocessen tar bara längre tid om han ska bli attakerad av simba med jämna mellanrum...
I morron ska jag jobba ska bli såå kul! o så jobbar ja på tor o fre!
Jag satt igår o skrev sommar schemat ( undra om ja skrev det igår?) men iaf så kommer det inte att bli mycket tid till lilleman när jag jobbar, så jag funderar på om han ska få 1 v ledighet sen efter, som bara jag o han kan göra nå kul! så jag får lite kvalitetes tid med honom under sommaren... det skulle va rätt trevligt... =)
Usch min lilla pojk är bra sjuk nu, han har inte sovit mycke i natt, han har hostat nästan hela natten, såå jobbigt för han, det är en blandning på astma o vanlig hosta...
Nä nu blir det att fixa allt inför i morron...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0