grönsaker och dip! =)

Idag har det varit en helt ok dag! Jag o lilleman har varit sams nästan hela dan idag! såå skönt! O han har hjälpt till att fixa maten, o duka fram! o han var såå stolt när hanfick göra dom sakerna!
I morse när han vaknade så det första han började prata om var lidseberg som vi ska åka till! han hämtade en brochyr som vi fått med posten om lidesberg, vilka karuseller det finns där, han satt sen i sängen o visade mig vilka han skulle åka! o han skulle kolla på den stooora gröna o rosa kaninen! han ser såå mycke fram emot att åka dit! så det ska bli kul!
Nu sitter jag o kollar på en film o äter grönsaker o dip! mm det är såå gott! o man känner sig lite nyttig oxå! =)
Ja kollade först på finalen av körslaget! hejja orsa! =)
Oj jag tror att dipen blev lite stark... gahh det känns som om det brinner i munnen... oj oj oj...o dum som man är så äter man mer... o det blir ju inte en svagare i munnen av det... gott är det men såå starkt.... Varför gjorde jag den så stark för? o vatten kan ja ju inte dricka, då blir det ju ännu värre, då börjar det säkert att brinna i munnen på mig...
Nä det här måste jag göra nått åt... satan va starkt det är i munnen... det sticker i hela munnen... tror inte det är så bra att det gör det...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0