delegering idag!

Idag var det dags för delegering på jobbet! så är det gjort!
Efter det så skulle jag hämta lillemans sandaler, när vi kom dit, vilket jag var i god tid till ( kanske lte väl) så när tiden var vår så fick jag reda på av vår tekniker att sandalerna har inte kommit än... ( det var ju bara ca tre v sen dom blev beställda) då är det så att i den grå färgen har det blibit nå fel, så dom skulle dröja ett tag... så då strunatde vi i dom o tog ett par andra ist! sen så beställde vi även nya inneskor till honom, eftersom hans börjar bli lite för små... Så denna tekniker ska höra av sig nästa v, då trodde han att dom skulle ha kommit... ja det är väl bara o vänta o se...
Efter vi varit på tek, så åkte vi till mc donalds för att äta lite granna... när vi hade ätit klart ville han åka kanan ute, visst tänkte jag, jag följer med ut...
Väl där ute, så kunde han inte klättra upp, så jag fick krongla mig in för att hjälpa honom, o det kan jag säga att det var inte det lättaste att göra, fast jag är liten, ja iaf, när jag hjälpt honom nästan hela vägen så kronglade jag mig ut ur lekställningen, men när jag väl kom ut, då fick han för sig att nä, han ville inte alls åka kana, det var farligt... ok då får han väl komma ner... men då kunda han ju inte komma ner själv, så vad gör man inte, jo man kronglar sig in igen för att vrida kroppen i en del knepiga ställningar, eftersom jag inte riktigt fick plats,  för att hjälpa honom ner...
Sen gick jag haltandes där i från... ena sidan av höfetn var inte så himla glad över att krongla så...
Nä nu blir det lite kanjang igen... ja denna jävla förkylning vägrar ju släppa, har nu varit mer el mindre förkyld sen i feb... finn inte ord för hur less jag är på det nu...
Jaja
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0