antibiotika

Jaha nu ska min älskade lilla kisse äta antibiotika... =( han har en infektion, en inflamation o kristaller... =`( usch lider så med honom... men det är ju inte så konstigt att han mår som han gör med alla dessa problem... så nu hoppas jag bara på att han ska bli frisk! vill ha tillbaka min pigga busiga lilla kisse, han har gått ner i vikt oxå... nu väger han bara 5.5 kg... han börjar tyna bort känns det som... men han äter ju såå himla dåligt... blir såå ledsen...
Igår jobbade jag en sväng! såå kul! trivs verkligen där! o så blev det jobb idag! o när jag kom till jobbet idag så fick jag en hel del beröm! såå himla kul! =) sånt blir man glad av att höra! =)
Snart blir det desperata hemma fruar! det är kul tycker jag! sånt blir jag glad över! haha! för nån kväll sedan kom en granne o knackade på dörren o frågade om jag ville ha en regnbåge! o det tackar jag ju inte nej till... såå himla gott! =) o nästa tor ska ja till en annan granne o ta mig en kopp kaffe! är såå himla nöjd med mia grannar! dom är helt underbara!
Min ena granne har en särbo som nu är och hälsar på! hon är från califonia! såå himla mysig kvinna! visst man är ju lite ringrostig med engelska men det funkar ändå... hon förstår mig o jga förstår henne!! haha o det är ju det viktiga!
Nä nu blir det hemma fruar!
Älskar dig lílleman♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0