varför varför varför?

Ja fattar inte varför? varför varför varför ska ja va så rädd? o varför ska mitt förflutna vara till besvär? Han har ju fått till viss del mitt intresse, men varför ska han fundera? o vad ska han fundera på?
Jag är rädd för att jag åker på en blåsning igen, han är den första som har fått mig att lyfta på ögonen för en man igen, men jag blir så rädd... Han ställde en massa frågor, o ja va bara ärlig, ska det fälla mig? Men men tiden få väl utvisa vad som händer, det är inget jag kan göra åt, bara vänta o se... men det känns som om det kommer bli en lång väntan... han åker på tor o är sen borta i en v... el strax öve en v... men men det är bara o vänta o se vad som händer...
Nä nu ska ja lägga mig o fundera...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0