sjuk igen?

Jag misstänker att jag håller på o bli sjuk igen... igår kväll gick ja o la mig med illa måeende o huvudvärk, i morse vaknade jag med huvudvärk o ont i halsen, o jag har fortfarande huvudvärk, ont i halsen o mår illa... förkyld har jag ju varit ja vet inte hur länge, den vägrar ju att släppa helt...
Så det är skönt att den lilla är på dagis nu! o såå trött är jag!!! helt sinnessjukt trött... fast ja la mig i tid i går kväll o sovit bra hela natten... men det börjar att bli drygt att inte få vara helt frisk...
Den lilla är inne i en död period, mycke prat om döden, i morse sa han "man måste hålla i sig när man går ner för trappan, annars kan man trilla o börja blöda i huvudet o då dör man" hallå... vart lär dom sig sånt???? ja pratar då inte om sånt med honom... hallå.... undra om ja håller på o få nackspärr oxå...???
Nä fy ja måste nog lgga mig o vila en stund, ska till banken innan ja hämtar den lilla...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0