pigg

Idag har han varit väldigt pigg! såå sjönt men det hr varit svårt att komma på vad man skulle göra med honom, jag vill änåså inte köra slut på honom nu när han väl har blivit pigg, så vi gick ner o fikade, el jag fikade o han lekte lite i lekhörnan... alltid likkul o fika med honom, jag fikar o han leker... o så kom vi ju ut lite granna! vilket va kanon skönt!
Hoppas verkligen att våren är på väg nu! skulle va såå skönt!
Han har tröttnat lite granna på pencilinet, vilket inte så himla bra eftersom han ska äta det i 8 dagar till 3 ggr om dan... hmm...
Men på mån blir det dagis!om inget nu händer tills dess, man kan ju aldrig riktigt veta vad som händer när man har barn...
O jag fick sova nästan hela natten! så i natt hoppas jag på det bästa! =)
Nä nu ska ja sova! Har en underbar liten kille i min säng! ♥
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0