min tur...

Ja då var det min tur.. magsjuka... hur kul är det på en skala på från 1-10...
Ja kände igår kväll att jag mådde illa, och det blev bara värre o värre, så ja tänkte att det är lika bra o ta med en hink upp som ja kunde ha vid sängen ifall ja skulle spy... o vad händer, ja hinner inte ens somna fören ja spyr, o sen satte ruliansen igång som varade hela natten...
Men min lilla kissekatt satt o höll mig sällskap var gång o ja spydde, om det så va i hinken el på toa, han lämnade inte min sida, min älskade lilla kissekatt!  nä nu får det bli lite 2 1/2 män o soffan... (fast jag har ju sovit hela dan redan, min son förklarade för mig att " mamma du är tråkig")
Nä men natti gott folk... (säger jag med illamåendet ihalsen)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0