melodifestivalen

Ja idag va finalen i melodifestivalen... ja... jag hoppades på att antinge salem eller anna skulle vinna så jag är nöjd! =)
Dagen idag har varit bra! Lilleman ville inte ha "normal" fruksot utan han ville ha tacos från igår... o vad gör man, jo jag orkade inte bråka med honom så han åt tacos till fruksot o gröt till lunch... en aning omvänt, men glatt barn har glad mamma!
Nu sitter jag o kollar på bruce den allsmäktiga, har sett filmen förut men den funkar att kolla på...
Jag o lilleman låg i soffan o mös o kollade på melodifestivalen, han hejjade på ola! Shit alltsåva glad han blev när han hörde den låten, då låg han inte still, han reste sig upp o började trumma på en massa saker =) -bästa låten mamma! han vinner! men nä det gjorde den inte... men han somnade strax efter den låten...han va såå trött! men i morron blir det kvällen tidigt för han ska till dagis!!!!! om inget nu händer i morron! men det får man ju hoppas på att det inte gör! men jag ropar inte hej än, kommer inte göra det fören på mån morron!
Nä nu ska ja fortsätta att kolla på filmen o sen nana...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0