magsjuka =(

Jag fick ett såå himla trevligt uppvaknande idag halv 7 i morse... Jag vaknade i morse av att lilleman spydde ner min säng... inte så trevligt... men ja a så trött att ja i min halvvaknande värld trodde att han spydde hårbollar... jag visste att det inte va katten, men et inte riktigt va ja tänkte på så här i efterhand... sen rullade hela förmiddgen på att han spydde o hade diaré... Han slutade sen spy men diarén höll i sig.
När sen bvc ringde så va han rätt gnällig så ja tänkte att jag går ut o röker o pratar klart om det vi gjorde, när jag kom in möttes jag av en odör, kommer in i köket o ser att han har skitit ner halva golver o väggen... då höll ja på o kräkas, o jag är inte äckelmagad, men det var lite för mycket för min del... o jag fattar fortfarande inte hur han har kunnat skita ner väggen, men det vra bara o ställa sig först på alla fyra o skura golvet o sen väggarna... Tack o lov så är jag rätt förkyld så ja känner inte dofetr så bra, men kan tänka mig att det luktar fortfarande magsjuka här hemma...
Så nu är det väl min tur om nån dag att bli dålig, men peppar peppar ta i trä så hoppas jag att jag slipper...
O nu på kvällen upptäckte jag att han håller på o få feber...
jag har fått tvätta en del idag, tack o lov så har jag egen tvättmaskin!!!
Men nu har jag lagt fram sängkläder till hnom ifa det händer nått i natt, men hoppas verkligen inte det...
Men tycker såå synd om honom... den sista gången han skulle kissa nu innan natten, då tittade han på mig med en rätt ledsen blick o så sa han " mamma ja vill inte bajsa"
ja så min dag har inte varit så himla trevlig idag, en riktigt skit dag...
O så denna snö... när ska det ta slut???? Jag är såå less på denna vinter nu... ja vill ha vår NUUUU!!!!
det enda positiva med idag att han är sjuk är att vi slapp gå ut i detta väder, så det va ju helt ok, för sicket väder... men men... hade nog gärna gått ut hellre än att torka spy o skit hela dan...
Nä nu ska ja samla lite kraft inför natten o morron dagen... man vet ju aldrig vad som händer, det är bättre att ta det säkra före det osäkra...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0