jaha ännu mer

Jaha nu har den lilla feber... själv så har man blivit rätt så väldigt pigg, och jag såg fram emot att den lilla skulle till dagis vilket även han gjorde... men men nu har han hög feber o yrar, den stackars lilla... o så hostar han vissa gånger tills han spyr... o så tung andad, men ja ringde o råd frågade o berättade läget o jag skulle höja dosen på airomiren o även dosen på alvedon nu uner natten... Han yrar väldigt mycke... tycker såå synd om honom! =( min lilla barba stark! älskar dig så...
Nu ligger han och sover, tackolov, men man hör hans hostningar o dom låte inte roliga... i värsta fall får vi åka in med honom... vill helst inte det men va gör man... måste man så måste man...
Men hur det än blir så blir det nog väldigt vaket för min del nu i natt, måste ju vaka lite över honom!  Tur att man själv är pigg så att man orkar det! hadejag varit dålig nu med så, ja då hade det inte varit roligt...
Nä nu blir det att temap honom lite granna... för att se om det har gått ner som det ska...
Det hade gått ner till 39.3 så det var ju bra!
Nä nu blir det att lägga sig på soffan o lyssna på den lilla o samla kraft för att sen halv sova hela natten...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0