ja va säger man???

Ja va säger man? Jag fick frågan idag... " varför blev aldrig vi tillsammans?" Jag blev nog riktigt ställd över den frågan, visste inte vad jag skulle svara, men jag kände gråten i halsen, för ja visste inte riktigt, visst jag tyckte/tycker väl om honom, men jag vågar inte, är för bränd av  mitt andra förhållande jag hade sist... jag vågar inte... visst jag vet att han ALDRIG skulle slå mig, han är verkligen för snäll, o lilleman tycker verkligen om honom, men ändåså så vågar jag inte... jävla dig som förstörde såå mycket för mig... det kommer jag aldrig förlåta dig för... men nån gång blir jag kanske redo, men hur många män som är bra ska jag gå miste om? bara för att jag inte vågar?
Lilleman blir bara bättre o bättre nu är han väldigt pigg igen! såå skönt!
Nä nu ska ja fundera lite mer på mitt liv... haha man kan ju bara skratta åt det egentligen...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0