hyfsat

Idag har jag mått hyfsat bra! o det har varit riktigt skönt! men matlusten finns inte riktigt, men min kära son har tillbaka sin matlust igen o är väldigt pigg o glad! =)
Så idag tänkte jag att vi skulle gå ut o leka en sväng eftersom han var såå understimulerad, men sen så hittade jag inte hans mössa, så jag började leta oltea o leta, vilket det slutade med att jag inte hittade den efter några timmar, så jag frågade min kära son om han har sett den till svar får jag " mamma ja har slängt den" men han kunde inte förklara art han har slängt den, o eftersom hans 1.a mösse försvann tidigare under vintersäsongen så måste vi  nu köpa ny mössa till honom, men som en klok kvinna sa, köp 2 mössro, och det har hon ju rätt i... har inte lust att hamna i denna situation igen, utan mössa...
Nu sitter jag o kollar på en lite lätt rolig film... den är inte så komplicerad, så det passar mig så här på kvällen...
Nä nu ska ja kolla lite mer på filmen för att sen ladda tills i morron när ja ska köpa två nya mössor till min kära son!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0