hello kitty och traktor

Igår när ja va iväg o shoppade lite granna så hade ja först frågat lilleman om han ville ha nått, han fick välja två saker, en leksak o så ville han ha en hello kitty tröja!
Och jag fixade det så klart till honom! han fick en tramp traktor o en hello kitty tröja! snacka om att han är stolt! Så i morron ska ha ha på sig sin kitty tröja!
ja han är pojk, men han tycker väldigt mycke om både rosa o kitty, och jag anser inte att det är nått fel med det! Det är bara trångsynta personer som anser att det är fel att en kille ska kunna ha hello kitty! Jag tycker att alla barn ska ha val möjligheten att ha på sig det dom vill! O bara för att dom flesta anser att kitty är en "flick symbol" så bhöver det ju inte vara så! Jag stödjer min son i hans val! Jag tycker det är kul att lilleman inte bara vill ha bilar o sånt på sina tröjor!
Hans öron gör fortfarande jätte ont, men det tar väl sin lilla tid innan det lägger sig...
Sj så är jag hes som satan... men det är bättre idag än vad det var igår... då var det hemskt, kunde knappt prata, i morse fick jag inte fram ett ord, det bara gick inte..
Nä nu ska ja dricka lite mer te, då kanske halsen blir ännu bättre!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0