fryser

♥Det har blivit lekage i värme ledningarna så det är kallt som satan här hemma, kan inte ens vara hemma... Är bara hemma en kort sväng för att hålla kissekatten lite sällskap, o det är nu nästan 18 grader inne, men det är för kallt, igår när jag kom hem från allt så var det bara 16 grader här hemma, vilket är sjukt för kallt att vara i... men om man har tur så får man lite värme i morron! men man kan ju aldrig veta... O eftersom solen lyser o ligger på o det bara är nästan 18 grader så kan man ju tänka sig hur kallt det komemr att bli i kväll o natt... brr...
Men det var såå kul på ultraljudet igår som ja var med på! O sen åkte jag o köpte en utklädningsdräckt till lilleman! en tupp dräckt! såå himla söt! men han tyckte verkligen inte om den, men sen lyckades jag få på honom den för att prova men då var den för liten! o han var såå arg att det var en tupp dräckt o inte batman! men man får väl byta! o se om dom fått in batman i hans storlek! jag tog igår i st 3-4 år men shit den va såå liten, så det får bli storleken större...
Fan mina händer o fötter är iskalla... men jag får göra så att ikväll får ja åka tillbaka hit o hämta kläder till lilleman o kolla till lilla kissen! Jag tror även han fryser! stackarn, o så måste han va kvar här, o det känns inte bra att lämna honom här i kylan men va ska man göra? jag har iaf lagt ut lite filtar till honom som han kan ligga på o få lite värme!
Nä nu känns det so  om fingrarna håller på o frysa fast i tangenterna... Så nu mäste jag ut i solen o få lite värme...
Älskar dig lilleman ♥
älskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0