Fredag!

Ja ida är det fredag! Så nu sitter vi kollar på letsdance o jag väntar på att solsidan ska börja! haha!
Lilleman har nu fått diaré av pencelinet, hmm mindre kul... men inte så mycket jag kan göra åt det...
Vi var o handlade idag till tacosen, när vi då står vi grönsaker så säger lilleman - mamma vi ska ju ha mammas huvud! o så tar han fram ett salladshuvud! snacka om att folk kollade på oss... Det är nämnligen så att lillemans kära mormor förklarade för honom när vi var hos henne o hälsade på o skulle handla då tar hon ett salladshuvud o säger att det är mammas huvud... vilket det har fastnat i hans huvud... haha men jag tycker samtidigt det är lite komiskt, ja inte att jag är ett sallads huvud, men ja...
Oj då, nu somnade den lilla helt tvärt... han satt o läste sin bok o så slocknade han helt... haha men han var såå över trött, så ja det är väl inte så konstigt...
Nä nu börjar solsidan så nu ska jag bära upp min älskade son till sin säng så han kan nana som den lilla ängel han är! ( ibland) hehe
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0