förrådet

Nu har jag skottat fram mitt förråd! Så på mån kan man ta cyckeln när man ska iväg!!! såå skönt! O så kan lilleman brja cyckla om han vill! han pratade om det för nån dagsedan att han vill d, men det kan ju ändras...
Ja den här helgen är jag banledig! rätt skönt men jag saknar honom! =( men han har ju det kanon bra med dom! dt vet jag! good bless u!
Dom sa igår på vädret att det skulle komma regn igår, vilket jag blev glad över att höra, för då skulle mycke snö försvinna tänkte jag, men ack så fel det blev, inge regn, men det var plusgrader iaf! o idag har det varit 8 plusgrader! hukönt som helst! Så det kanske blir vår i år oxå! Ja hoppas iaf på det! =)
Nu kan ja va hemma igen! såå skönt! för nu är det varmt o skönt inne igen!!!!! o jag hoppas att detår bli så oxå! men man ska ju inte ha för stora förhoppningar! det har man ju lärt sig...
Skulle ha åkt på mässa idag, men av nån anledning så måste dom ha glömt bort mig, för dom va på mässan men inte jag, men ja ska ringa o fråga sen vad det var som hände...
Men va skön det är nu att vara helt SJÄLV!!!! Men saknar min lilla skrutt! Men det är skönt att han inte äter pencelinet nu! men man får ju bara hoppas på att han håller sig frisk nu!!! Vill in ha nå mer sjukt här hemma...
Jag har haft en förkylning väldigt länge nu, den bara vägrar att släppa, men ja väntar o hoppas att den gör det snart...
Nä ndra om man ska göra nå mat! börjar suga lite i tarmen just nu!
Men ha det bäst!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0