Äntligen söndag!

Idag är det äntligen söndag! o min lilla älskling kommer hem idag! ♥ Visst d har varit skönt att vara barnledig men nu saknar jag honom jätte mycke! ♥ Snön försviner bara mer o mer! vilket är helt underbart tycker jag! =)
I morron blir det cyckeln till dagis har jag tänkt! =) o det är ett vår tecken!!! =) Hmm undra var sittdynan är till den... måste nog kolla upp det... Nu tror jag att den lilla är i kyrkan! med den underbaraste familj man kan tänka sig! god bless u!!!
Själv så sitter jag nu o kollar på biggest looser! gillar det programmet, men jag blir alltid såå hungrig när jag ser det! jätte märkligt men så är det... Haha
Så det blir nog att fixa mat snart!
Jag har tänkt att jag ska göra en mat lista! För då slipper man fundera  va dag vad man ska äta! o slipper detta små handlande, vilket blir såå dyrt i längden!
Juste d ja måste plocka ur tvättmaskinen oxå... haha höll på o glömma den, satte igång maskine i morse så den e klar sen ett tag tillbaka...
Just nu är ja på topp i mitt måeende! såå skönt! Vet inte riktigt vad det beror på, men det kan vara så bla att denna jävla snö håller på o försvinna! =)
Snart är biggest looser slut så då ska ja sätta fart! det är bara två vägningar kvar, det är finalen!
Shit ja har lite ont i mina händer från igår när ja hjälpte snön en bit på vägen att försvinna från min ute plats! Ja har tom fått blåsor... Jaha nu va det slut... En man vann, han har gått ner sx över 70 kg...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0