trevlig midsaommar =)

Ja igår var det en trevlig midsommarafton! god mat och trevligt sällskap! o dans såklart! Visst jag var väl inte så himla sugen på dans runt stången, men vad gör man inte för sin lilla ängel! ♥ Och till sen kväll ( el natt veror på hur man ser på saken, allt är ju rellativt) fick jag besök! =)♥ det kom förbi en person som har en förmåga att få mitt huvud att snurra, men även mitt hjärta att slå... men alltid lika trevligt! så som att träffa personen eller att prata! men gårdagen (natten) var mycket trevlig! som dejavu från första gången vi träffades... hehe ja det är en tolknings fråga, men bara ja o den andra personen vet vad som hände... =)
Nä nu blir det natten... är såå trött, blev inte mycke sömn för min del... haha =)
Älskar dig lilleman ♥
älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0