skär i hjärtat =(

Usch i natt vakande jag av att lilleman var ledsen =( han hade såå ont i höger benet... =(
dom gångerna han har ont så är det i högerbenet, så idag fixade jag läkartid tills i morron för honom.. o jag har inte tänkt ge mig fören jag får en tid till antinge barn ortoped el en röntgen, helst av allt så vill jag ha en mr röntgen på honom för att kolla upp hela kroppen på honom... men man får väl se vad läkaren säger i morron... hoppas nog nästan lite att det är nån ny läkare, ung, tror det kommer att gå bättre då, än nån som är äldre o vrång... sen så hade vi möte på dagis idag, fick då reda på en sak som riktigt ska i hjärtat på mig, fröken berättade att när dom varit ute så hade några barn, varav lilleman sprungit endel, men det slutade med att lilleman blev ledsen för att han inte han med dom andra, han kommer så mycke efter alla andra barn... o fröken sa att det även skar i hennes hjärta... usch jag mår verkligen dåligt när jag får höra sånt, han börjar nu märka att han inte är som alla andra barn... o det gör ont... fruktansvärt ont i mig... men tyvär så finns det inget jag kan göra åt det, kämpa gör jag,men et känns som att jag gör det i motvind, men sista ordet är inte sagt än... den saken är klar iaf...
Usch känner hur gråten sitter i halsen nu när jag tänker på allt, visst han klara det helt ok  u när han är så pass liten o alla barn känner honom, me hur blir det när han börjar skolan? jag jobbar var dag på att stärka honom, berömma allt han kan såå mycke jag bara kan! puscha honom att prova saker jag tror ha kan, o inget slår den glädjen i hans ögon när han klara nått han inte tror!
Så i morron hoppas jag på det bästa! =)
Nä nu måste jag sluta, känner gråten närmare sig mer o mer...
Hoppas även på att han får sova i natt...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0