Nu kom han hem!

Nu har äntligen min kisse kommit hem!
Nu när jag kom gem från jobbet, så ropade jag på honom, o jag hörde honom pipa nån stans, o sen såg ja honom bakom ett staket så då lyfte jag bara upp honom! såå nu är han hemma!!! Men nu får han vara inne ett tag så han inte försvinner igen...
Idag blev det ett 14 timmars pass på jobbet, men det funkade, tiden gick fort!
Jag har int som satatn på sidan av över kroppen, känns nästan som det är revbenet, så fort jag gäspar, skrattar, bär, går, reser mig upp från en stol tex m.m så gör det ont satan... o så har det varit sen midsommar dagen... inte alls trevligt...
Men men...
Min katt har ju iaf kommit hem!
Nä nu ska ja myysa med min kisse som jag saknat såå ♥
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0