myys helg

Den här helgen har varit en såån myys helg med min älskade son!
Vi har bara mys hela helgen!
I fre bakade vi bröd! blev såå gott o han tyckte det var såå roligt! O när det hade jäst klart o var i ugnen så satt han o tittade på brödet o var helt exalterad!
I lör så hade vi inget o göra, eftersom det blåste som det gjorde så gck vi inte ut på hela dan, så ja vi bakade även då... (blev samtidigt lite nervös för mig själv, hallå, jag bakade två dagar i rad, kommer inte ihåg när det hände sist) men gott o bra blev det!
Eftersom den stora kissenhar börjat av nån väldigt dum anledning att kissa p lite olika ställen, så letade jag reda på hans halsband i lör o satte på honom, o av nån mycket märklig anledning så ville han ut i blåsten i lör, o jag tänkte att ja är du såå dum att du vill gå ut nu, så varsegod gå ut du... o ut gick han... När han hade varit ute ett tag o blåsten tog i ännu mer så gick ja ut o kollade om ja skulle hitta honom, men ack det gjorde jag inte, så jag sa till lilleman som började bli lite bekymrad över att simba var ute... -han kommer nog flygandes förbi fönstret snart! hmm o vad jag inte tänkte på var att han tog mina ord ordgrant, så då blv han ännu mer orolig för honom...
Men efter nån timme så satt han utanför o pep o ville in... o sen gick han o la sig i lillemans säng... Idag har han inte velat att gå ut nångång... haha undra varför...
Idag eftersom det var bättre väder så gick ja o den lilla ut o plockade lite blommor! va skönt o få komma ut o röra lite på sig! o han tycker ju det är såå kul o plocka blommor! o lukta på blommor! han är som min lilla tjuren färdinand! ( fast lilleman sitter inte still)
O nu på kvällen innan bolibompa så tänkte ja att vi skulle duscha så man slipper att göra det i morron bitti... O av nån anledning så förstår jag nu varför jag inte duschar med honom... det var tvär blött i hela badrummet, eftersom han sprang ut ur duschen ett fler tal gånger...
Vi har faktist varit väldigt mycke sams den här helgen! inte bråkat nått knappt! såå himla skönt! ( är bara inte riktigt van vid det, men njuter för fullt när det väl händer!!!!!)
Så nu sitter jag o bara njuter av att det har varit en kanon helg o kollar på tv o äter choklad! mmm choklad!
Mitt järn är nog inte så himla bra, är fruktansvärt trött hela tiden, ag äter dessa järn tab men dom vill tydligen inte funka såå himla bra!, lite lätt drygt... men jag väntar o hoppas på det bästa!
Har somnat riktigt tidigt hela helgen... (igår somnade jag vid 19.30-20 tiden) men blir det inte bättre får ja väl plinga farbror doktor...
Nä nu blir det film o nana... O även ställa klockan så man kommer upp i morron!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0