loovely day =)

Sicken underbar dag vi har haft det!
Visst dan började verkligen inte bra, hade en sur o tvär son i morse, men när vi väl var på väg till stationen så blev han på bättre humör! =)
Ldseberg vara bara en såån höjader för barnen! o båda barnen var riktigt duktiga tycker jag! o dom hade såå hima kul! så vi funderar på att ta en tripp dit snart igen!, i aug kanske! barnen ville verkligen inte hem, dom hade såå kul! =)
Men resan sen så märktes det på dom en aning att dom började bli lite trötta, dom härjade en aning o lyssnade verkligen inte på oss, dom kom jag på en såå himla bra historia om troll ( haha inte den mest pedagogiska historien men ändå) dom satt iaf tysta o snälla som små möss resten av resan... haha ja ni kan ju fundera på va ja berättade för dom.... hahaha men det var kul! haha =)
Väderet hade vi ju verkligen tur me! ja allt!
Men känner nu att tröttheten kommer krypandes sagta men säkert...
Blir sängen för mig snart!
Det som verkligen va synd var att när vi kom tillbaka så märkte jag att nån idiot har snott hans klubba... =( ja mindre kul, men inget jag kan göra åt, han har inte frågat om den, så vem  vet han har kanske glmt bort den, han fick ju andra saker...
Nä nu blir det att förbereda mig inf natten...
Känner att john blund är på go väg nu...
Men vilken dag! helt underbar!
Så tack kära du för en underbar dag o mycket trevligt sällskap!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0