kul helg!

Den här helgen har varit såå kul! shit... vanliga fall så brukar jag vara lite nedstämd när jag är barnledig, eftersom jag saknar honom såå fruktansvärt mycke! Men den här helgen har varit såå kul! den har gått såå himla fort, o jag har bara haft såå jävla kul rent sagt!  en liten bild från gårdagen... haha såå himla kul var det!
jag träffade även en annan mamma från dagis igår, hahaha jag fick en heelt annan uppfattning av henne! har alltid tyckt bra om henne o gör det även nu oxå! men var såå hilma kul att se en annan sidag av henne!! har alltid uppfattat henne som en "bull mamma" så det var såå himla kul att se henne släppa loss! =)
haha nästan hela gårn här var med igår, dom hade bokat en privat buss, men idag så är det helt dött på gårn... haha undra varför.... haha =) loka untan bubblor... haha ja vad säger man... haha
Så tack kära du att du övertalade mig att följa med, ångrar verkligen inte det!
Idag kommer mi älskling hem! saknar honom såå mycke! men lilleman har haft det kanon roligt! såå det är såå skönt att veta! han har bla fått krama en älg! =)
Jag har tänkt att fixa lte här hemma idag innan han kommer hem! o i morron bär det iväg till lidseberg! ska bli såå kul! han har aldrig varit där! jag och en annan mamma från dagis ska åka med våra söner!
Nä nu ska jag sätta lite fart har jag tänkt mig... hahaha...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0