frustrerande...

jag fattar inte hur man kan lessna på en hund efter 6 år... Nu finns det en bordercollie hane på 6 år som behöver ett nytt hem AKUT!!!!! Det är verkligen inga problem med honom, han kan lydnad o lite olika konster... men familjen har tröttnat på honom... tragiskt men sant... o dom vill bli av med honom såå fort dom bara kan, helst skulle det skett igår typ... o hittar man inge hem till honom inom en snar tid så blir han... ja ni kan nog tänka er själva =( fan så tragiskt...
Annars så har jag haft en mycket trevlig dag idag! grillat o ätit fruksallad... mums var det! o jag är fortfarande mätt och jag åt vid halv 4 idag...
I morron blir det midsommar firande på dagis! ska bli mycket trevligt tycker jag!
Igår somnade den lilla såå sent... höll på o bli galen nästan igår... jag sj somnade vid 23.30, för då var jag såå trött så jag inte orkade va vaken mer... men dock var han det, men eftersom jag sov i soffan så skulle jag ha hört honom om han gick ner... men dock gjorde han inte det... Idag somnadehan destu tidigare, han somnade osm vanligt idag, 18.30! såå himla skönt! I morron ska ja troligtvis åka in o köpa shorts till honom, han har bara två par hemma o det är ju inget... så det behövs verkligen... o han brukar aldrig ha lite kläder, men nu har han bara två par, helt sjukt lite...
Nu ska ja kika lite på nätet på lite shorts! =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0