Får besök!

I helgen får jag besök! som stannar v ut sen! ska bli mycket trevligt tycker jag! (hoppas att det blir det iaf! men det borde det bli)
Idag när ja o lilleman skulle hem så var vi på snigeljakt! ja riktigt snuskigt! men han samlade på sig sniglar på vägen hem (det blev några st... usch...) o när vi kom hem sen så ville han lägga dom i sin hink för att ta IN DOM... Men ack det gick jag inte med på... (vem vill ha sniglar inne...? om man inte är barn) Jo så för att jag inte lät honom ta in desse snusk djur, ja då blev han måttligt glad, vilket jag fick höra flera ggr... men sen så förklarade jag för honom att dom har "smitit" eftersom a då tänkte att han skulle ge upp, men va händer, jo han vill ut o plocka nya sniglar o ta in dom så dom inte ska smita... men ja lyckades på nå sätt prata bort det, men får väl se hur det blir i morron, om han pratar om dessa sniglar igen eller inte... men jag hoppas på det bästa iaf! (hoppas hoppas att han har glömt allt va sniglar heter)
Nu sitter ja o glor på tv o äter lite godis! mm gott! men snart känner jag att john blund är på väg, fattar inte men jag hr varit såå trött idag... usch... när jag började med maten, så slog tröttheten mot mig...
Nä nu ska ja slappa...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0