en liten pojk

Idag (natt, kl 4) föddes min lilla kusin! en liten pojk blev det! såå himla kul! =) ser såå himla mycke fram emot att träffa den lilla snart! (måtte bara min o lillemans förkylning släppa)
På söndag ska ja jobba igen! ska bli såå kul! =)
Den lilla sover nu som en klubbad säl, han var så trött efter att ha varit ute mycke idag, o på endel ärenden, bvc bla... det var en vikt o längd kontroll, sen kollade hon lite andra saker... Han är 102 cm o väger 16,1! min lilla kille! (usch han är inte liten längre) haha nu skiljer det bara 57 cm på min o den lilla... haha, vem vet när han har växt om mig... haha =)
Nä nu får jag kanske besök... =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0