en kopp el två

Nu ska ja ta mig en kopp eller två... te alltså...
haha tackolov så ringde dom fel från jobbet idag... haha hade toalt glömt bort i morron...
Men innan ja ska dit så ska ja köpa strumpor till lilleman! nästan alla hans strumpor är borta... ja fattr inte vart dom har tagit vägen... helt sjukt... det är som om tvättmaskinen äter strumpor eller nått... jaja på nått sätt försvinner dom iaf...
O min kära lilla kissekatt är på bättringsvägen så himla bra! men vågar inte släppa loss honom med simba än... ifa det går åt helvete igen...
Jag har börjat äta järntabletter nu, mitt järn är inte bra, eller misstänker att det är det, för jag är såå himla trött hela tiden... så jag får väl se om det blir bättre, det borde ju böra bli en bättringsväg snart om det är det som är fel...
mmm shit va gott det är med te ibland!
Snart är det "ullared" på tv... inte för att jag tycker att det är så kul att titta på det, men tycker att det är riktigt kul o vara där! =)
Men eftersom det inte finns nå annat o kolla på så får man väl göra det... *suck*
Regn regn regn... undra om sommaren är slut redan... hoppas verkligen inte det...
Jag har ju inte lust att sitta inne om dagarna när jag är ledig o dricka kaffe... hur deprimerande låter inte det...
Idag när vi skulle hem så var det lite snigel jakt igen... (sniglar är riktigt slemmiga) o ja vet inte hur, men på nå sätt så lyckades han se en slemmig i gräset, som var mörk... ja sj fattar inte hur hn kunde se den när vi gick förbi (försökte gå så fort ja bara kunde för att slippa sniglar)
Men det var bara att plocka upp den, o så började tjatet om att den skulle in... men ack så lyckades jag prata bort det...
nänä nu får det vara nog för idag...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0