utvilad

Idag känner jag mig väldigt utvilad! har sovit kanon bra fast jag har sovit på jobbet! om ca 8 timmar nu får jag gå hem! men är jobb i morron igen =)
Usch jag känner lite panik inf hösten, då jag inte vet vad jag ska göra... har sökt ett jobb som jag inte fått svar på än, bara för den personen är på sem, så jag får väl se hur det blir... ska kolla marknaden idag igen!
Usch natten till igår så trillade lilleman ner från min säng, och han fick en gigantisk bula mitt i pannan... stackars lite =( den täckte nästan hela hans panna... =( o han skämdes lver den o hade ont... =( ont kan jag verkligen förstå att han hade... liten...
Nu ligger jag i sängen o dricker kaffe!!! o kollar på tv.... sån lyx verkligen tycker jag... hehe =) o snart har jag tänkt att jag ska göra ite frukost till mig! dt börjar suga lite i tarmen efter lite mat!!!
Eftersom han trillade ner o slog sig så pass var jag tvungen att övervaka honom en aning, så det var skönt att få sova den här natten!!! =)
Hösten hösten hösten... usch... o tiden går ju såå himla fort.... panik panik panik... o snart fyller den lilla år käns det som... större o större blir han... han har redan börjat tjata om att han ska börja skolan... men tackolov så är det nått år kvar innan vi är där... när han börjar skolan blir ha ju jätte stor, inte mn lilla kille längre då ju...
Nä nu blir det frukost..
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0