sol, bad,mys och smärta

Ja idag har det varit en såån myys dag med sol och bad! visst en hel del smärta oxå har det ju varit... börjar bli rätt less på att ha ont nu... =(
Jag är såå stolt mamma till min lilla älskling! Idag när vi var och badade, då SIMMADE han!!!! såå kul!!! visst han simmar undervattnet, men han simmade helt själv! Snacka om att man blir stolt då!!! för han är ju faktist inte ens 4 år... ♥
Idag var jag ledig så därför kunde vi myysa hela daan! men i morron är det jobb igen! Men det ska bli kul! haha i lör va det riktigt kul o jobba! hon jag jobbade med då... haha ja hon är ju för rolig, o det är vi som jobbar i morron oxå! haha så det kan inte bli nått annat än kul!!!! =)
Nä nu ska ja förbereda lite frukost tills i morron! =)
Men såå stolt jag är över min ängel! ♥
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0