nästa v...

Ja nästa v är min sista v på chema... inte alls kul... =( men va gör man.. paniken kommer mer o mer... usch tycker inte alls om det... jag väntar på ett besked om ett jobb, men beskedet får jag inte fören v 33... men ja vill veta nuuuu, men eftersom personen som håller i det är på semester så är det väl bara o vänta... får jag inte det, får jag söka vidare, o så ska ja ringa chefen oå...
Shit va fort dom här 6 veckorna har gått... o idag är det redan ons... hallå, vart tar tiden vägen?
Idag jobbar jag natten, o i morron jobbar jag sedan ett dygnspass, ja o så har den här v gått... helt sjukt...
O troligtvis kommer nästa v gå sååå fort oxå, jobbar mån-lör, o när man är på jobbet flyger tiden fram...
Nä nu ska ja dricka lite mer kaffe...
Ha det bäst...
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0