nageltrång

Fy fan va ont det gör... jag har fått nageltrång... o det gör såå satans ont... o det är ju verkligen rätt tid o få det oxå... eller inte... rötmånad o så... men ja hoppas bara att jag inte får nå infektion eller nått annat task pga av det...
Ja nu sitter jag här på jobbet, det är min natt i natt... så nu sitter jag o kollar på tv o äter godis... o även lyssnar på regnet... det är såå tråkigt att det regnar, vill ha sol och värme, fast nu när jag fått nageltrång så kanske det är bra att det inte är denna sköna värme som det har varit, för då har det säkert frodrats en massa bakterier o annt snusk i det...
Saknar min lilla kille såå mycket... =( men får träffa honom i morron igen! ♥
Ja nu har denna vecka oxå gått, shit va tiden har gått fort, men ja har haft en satans otur, började jobbet med en spricka i revbenet (vilket jag fortfarande känner av) o sen halsen o nu nageltrång... ja vad säger man, men jobbat har jag gjort iaf! det visar på jobb vilja, tycker jag iaf! =)
Nä nu blir det att slappa inf natten =)
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0