myys med min lilla <3

Idag blev det mycke gjort med med min lilla kille, men vi hann även med myys idag! röntgen gick bra! han var duktig! o dom tog båda benen! vilket jag blev förvånad över eftersom det stod att dom bara skulle ta det ena... men dom behövde båda bara för att kunna jämföra o så! men lika glad är jag ändå!!! o sen gick vi o hämtade hans skor o sen blev det mc donalds mat! ( han bestämde det) efter det blev det lite shopping! det är ju en heldel rea nu! så det blev 3 par byxor o en t-shirt till honom för ett himla bra pris! =) o sånt tycker man om!! mycke!!!
Imorron blir det dagis för den lilla igen!!! =) o jag ska jobba!!!  ska bli riktigt kul! trivs som bara den!
Nä nu blir det lite kvällis!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0