brev till lilleman

Hej lilleman! ♥
Hoppas att du har haft en bra dag i dag! I morron kommer mamma hem så då träffas vi igen!
Jag ringde inte idag eftersom det blir så jobbigt för oss båda!
jag vet att du inte vill att mamma ska vara borta så mycket som jag är just nu! Men mamma måste jobba! det är nått som du kommer att förstå när du blir lite äldre! Men mamma saknar dig jätte mycke! o det gör såå ont att höra att du vill att jag ska komma hem, att du vill hem! men det kommer att bli så här några dagar ett tag fram över!
Men du ska veta det att mamma älskar dig över allt annat! du är det absolut bästa mamma har! o så kommer det alltid att vara! ♥ Och jag lovar dig att vi ska göra nå kul sen fram över!
Du har alltid varit min ögonsten och jag kommer alltid att finnas där för dig! O ingen, ingen ska få göra dig illa!
Mamma var såå glad över att ja hann träffa dig i morse! ♥
Du är mitt allt! och jag är såå tacksam att just du kom in i mitt liv! du anar inte vad du gjort för mig! Jag har dig att tacka såå mycket för! och jag står i skuld till dig resten av mitt liv! ♥
jag trodde inte att man kunde älska nån så mycke som jag älskar dig!
O även om jag iblan vill ha egen tid så när du inte är med mig så saknar jag dig såå mycke! jag är inte hel utan dig! det är du och jag lilleman ♥
Du är mammas allt!
Och jag försöker verkligen vara en bra mamma för dig! men fast jag är en mamma så har jag känslor som alla andra, jag blir rädd, ledsen och arg... bara för att man är en mamma så är man inte över mänsklig! men jag försöker! Jag skulle kunna gå över eld för din skull! ja det finns nog inget jag inte skulle göra för din skull!
Nä nu ska mamma nana!
Älskar dig! Älskar dig i evigheters evighet! älskar dig över allt annat! puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet! Man ska älska sina barn och alltid sätta deras bästa i fokus. :)

2010-07-09 @ 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0