blond

Ja nu har jag fått för mig att jag ska bli blond... ja ni kan ju tänka er hur ag ser ut nu efter den fösta blonderingen, jag var röd hårig... haha =) men det har faktist kunnat se värre ut än vad det gör, för det är inte fläckigt, utan det är mer skiftningar, från platina blond till ljusröd... =)
haha igår när jag satt o väntade på tåget efter att jag har slutat, så träffade jag en granne till mig, haha då visade det sig att vi är även grannar på jobbet... haha... hon har oxå fått sommarjobb, fast på ett annat ställe... haha o vi har inte ens sett varandra på arbetstid, fören igår, men idag slutar vi samtidigt... både hon och jag var rätt chockade att vi var grannar på jobbet!!!
snart sja jag o mitt hår iväg o jobba! måste till banken först... i morron är det även enny blondering som gäller... sen kanske jag får mitt blonda hår!!!
I aug ska ja o den lilla bla åka o fotograferas! ska bli såå kul! O så skulle man ha med sig tre ombyten... ja funderar starkt på va ja ska ha med för kläder till mig o den lilla... svårt sånt där tycker jag...
Mitt revben gör fortfarande förbannat ont... moder jag såg att du ville bli av med din förkylning, ja kan ta den om du tar mitt revben?! =) det tycker jag låter bra iaf! haha =)
Nä nu ska ja sätta lite fart...
ha det bäst!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0