<3

Idag fick jag träffa min älskade son som jag inte har träffat sen i mån morse! guud va myysigt det är el nu sover han! först var han lite anti mot mig men sen gick det över! så nu ligger han i min säng o sover! myys att få krypa ner breve honom sen o sova!
var hos läkaren i dag eftersom jag har såå förbannat ont i sidan, det visade sig att det var en spricka i ena revbenet... =( mindre kul... men med lite piller så ska ja väl få slippa endel av smärtan iaf hoppas jag på! hoppas på att få sova lite mer än va jag har fått göra den sista tiden... usch såå ont gör det... =( men jobba ska ja göra! =) får vl tänka lite på vad jag gör o så, ja behöver ju inte påfresta för mycke, det tar ju så pass lång tid för det att läka iaf... tror att läkaren ville sjukskriva mig, men ack så blev det inte... =) skam den som ger sig... i morron jobbar jag igen! o på lördag! så på sön får jag träffa min ängel igen!!!!
jag tog piller för nån timme sen, men ont som satan har jag iaf.... o läkaren vill att jag ska ta djupa andetag, men shit va ont det gör... o när jag satt där inne så förklarade jag vart jag hade ont nån stans, o vad görinte då denna läkare, jo han trycker på revbenet... satan va ont det gjorde... trodde fan att ja skulle klappa till läkaren... men nu gjorde jag inte, tackolov... haha det hade ju sett ut det... haha =)
Nä nu ska ja hänga upp tvätten... hmm... = smärta...
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0