sjuk son =(

Idag blev d inge jobb, när klockan ringde idag 04.45 så kände jag att lilleman va varm, så ja tempade honom o ja han hade feber så d va bara att va hemma idag... men vi hade läkar tid idag som vi va på i stan iaf, pullmicorten blev det ökad dos på, o så ska vi tillbaka i höst sen o se hur det har gått... sen tänkte ja att vi skulle kolla efter skriskor, när ja sen hade mätt hans fötter så märkte ja att hans kängor va för små så det blev att köpa nya vinterskor ist... lill killen har st 28 på fötter... så ja har fått lära mig att min lilla kille inte har små fötter längre...
Det blir att va hemma i morron oxå eftersom han inte är feberfri än... på ons ska ja på möte med chefen o min jobb coach... haha det kommer nog bli rätt intressant tror jag... inte som en viss person tror det kommer att bli... haha... Annelie, du är för skön! Så det kommer att bli intressant...
Idag har det inte hänt så mycke annars... Igår somnade den lilla redan vid 16.30 o sov sen hela natten förutom en kiss paus vid tre i natt men annanrs så sov han tills kl 8 i morse... stackarn måste ha varit helt utslagen ju... denna vac spruta måste ha tagit all hans kraft... Men det är skönt ändå att han hr varit glad hela dan, har inte gnält nått knappt... så han har varit duktig...
När vi kom hem sen så gjorde vi lite hamburgare, gott tyckte jag men han ville inte riktigt äta, så han åt knappt nått, bara nån tugga... men e man inte het pigg så är man ju inte så hungrig heller så d e ju inte så konstigt...
Nu ligger ja i soffan o fläskar med en godispåse... mmm gott...
Nu börjar grannfejden... d ska ja se! haha tycker d e ett rätt roligt program!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0