mysdag!

Idag har det varit en mys dag...
Dan började med att vi sov jätte länge... kl va 08.45 när vi vaknade... sen gick han in på sitt rum o kollade på barnprogram så ja kunde ligga kvar i sängen o dra mig... snacka om skönt!
Han har kommit på att han vill köpa en blixten mcqueen som han har hittat så nu sparar han pengar till den... Så idag kom ja på den bra ideen att om han gör nått så får han belöning ( alltså ett belöningssystem har vi börjat med) Så ja sa åt honom att om han städar sitt rum så får han pengar ( några kronor, men i hans värld är det mycke) o det gjorde han, sen villa han ha mer pengar, men då sa ja att han måste göra nått mer då... vilket han då satte sig lite på tvären o började härja med dammsugaren, då kom ja på den bra ideen att om han dammsög köket ( har inte ett stort kök) så skulle han få pengar... o det ville han ( tack olov så tycker han om att dammsuga) o när han va klar med det så fick han en guldpeng! han blev såå lycklig, men sen villa han ha ännu mer pengar ( han är lite smått beroende av pengar just nu, pengagalen 3 åring har jag) Så då fick han hjälpa mig att plocka ur diskmaskinen... vilket han även tycker e kul... Efter d så blev det lite lunch sen gick vi o badade i badhuset... Men satan va dyrt det va... 85 kr för mig o lilleman, 50 för mig o 35 för honom... lite väl tycker jag... men han tyckte d va kul... sen blev det korv med bröd... snacka om att han somnade fort sen, han va helt slut... Så nu har ja fixat klart allt inf i morron med kläder, fruksot o lunch...
Men det har varit en mycke trevlig dag! O vi har knappt arit osams idag! Hurra!
Så i morron är det dagis o jobb som gäller! O på söndag så ska han vaccineras igen ( stackarn, han kunde ju inte gå efter den sist)
Nä nu ska ja stänga av den här datorn o koppla av eftersom vi ska upp mitt i natten ( kl 5)
Så natti gott folk!
Älskar dig min kära son!♥
Älskar er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0