dricker the!

Nu har jag slagit ner rumpan i soffan... men en kopp the! mums! Matlådan är färdig inf i morron! d ja väntar på nu är att tvätten ska bli klar så ja kan hänga upp den...
Lillemam va jätte trött idag, så han somnade så bra ikväll... utan problem! såå skönt!
Imorron är det sista arbetsdagen den här v... han e ledig på fre.. så då har ja tänkt att det blir skidåkning för honom, hehe ska bli såå kul! eftersom han aldrig har åkt förut...
Men va skönt d e att va tillbaka på jobbet, lite vardag igen... va fan nu tryckte ja på nått igen som ja inte vet vad för knapp... men stor text som fan blev d ju... jaja...
När ja skulle mysa lite med lilleman innan natten, vi låg i hans säng o kollade på bolibompa... hm va händer jo jag somnar en sväng... medan han va vaken... men somnade sen strax efter ja vaknat... sov inte så länge men ändå... kanske 30 min iaf...  lite svårt att säga hur länge men kan mycke troligt va 30 min...
Nu låter det som om maskinen e klar snart... vill ju gå o nana ju...
Men det är så skönt att det är tyst! inge barn som låter...
Jag har hellre ett barn som lägger sig tidigt o vaknar rätt tidigt än ett barn som är vaken rätt länge på kvällen o sover längre, för ja behöver min egna tid på kvällen! såå skönt! Så hellre att han lägger sig vid senast 19 o vaknar 7-7.30 ( om vi e lediga) än ett barn som e vaken varje kväll 20 o uppåt o sover länge sen...
Nä nu blir det att ta tänerna... ska ju upp i morron igen.... mitt i natten känns det som... 05.00........ snark.... hm ja har inte förberett kaffet... ja d e lika bra att göra d på en gång innan ja blir för trött...
Natti gott folk!
Älskar dig lilleman ♥
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0