bättre...

Idag känns det bättre... va väldigt bra o skönt att komma till jobbet! Men shit va trött ja va i morse... Rena döden att gå upp... lilleman tror ja knappt va vaken när vi gick till dagis... han va såå trött, stackars liten...
Men nu nanar han såå sött!
Jag kunde inte sova igår, så ja fick nog bara 5 tim sömn igår... vilket är lite för lite för min del, så inte så konstigt att ja va trött... så idag ska ja inte va vaken länge... men ja har inte gjort iordning allt inf morron än... pust... måste nog sätta fart med det så ja kan lägga mig... känns som om ja skulle kunna somna nu faktist... Men tanken på att det är samma arbetsuppgifter i morron som idag är inte så upplyftande, men det funkar, inventering... skön början ändå så d e ju inte helt fel...
Idag har ja även sökt sommar jobb! Så nu hoppas ja att ja kan få napp nånstans!
Nä nu ska ja nog sätta lite fart... el så mycke fart ja nu orkar få upp.... (vilket inte är mycke)
Men natti gott folk!
Älskar dig min kära son! ♥
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0