ärrad...

Har man engång blivit ärrad så är man det resten av livet, först är det ett öppet sår, sen blir et en skorpa, men sen blir det ett ärr... Och det kvittar hur många år det går, ärret finns alltid kvar, o även om det gått flera år utan man har tänkt på ärret så kan det dyka upp...
Jag har inte tänkt på mitt ärr på flera år, men av mycke knepig anledning så dök d upp igen... vilket förvånade mig... men en sång fick mig att tänka på d... jävligt drygt, men i morron är det vardag igen tackolov... men ja blev bra förvånad... för i min värld så va d glömt, o d har det varit iflera år... men en sak kan få allt upp igen... men ja tänker inte låta ärret gå upp till ett sår igen, för det finns det ingen anledning till, allt är bra! jag är såå nöjd med hela situationen, så varför låta ärret gå upp... det är gammalt... men ärret kommer alltid att finnas där...
Så nä fan ja ska nog äta nått nu...
Älskar dig lilleman! ♥ Tack min älskling för att du kom in i mitt liv! för den dan du gjorde det så räddade du mitt! Nån dag kommer du förstå! Men när du kom in i mitt liv fick du mig att fundera även på saker som jag aldrig kommer att förstå... Men du är det bästa i mitt liv o jag kommer aldrig att svika dig! Aldrig att göra dig illa! Älskar dig av hela mitt ♥ ingen kommer någonsin att få göra dig illa!
Älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0