snart jul =)

Ja snart är det jul... shit den här veckan kommer nog att gå super fort tror jag, har endel jobb denna vecka, o då går ju tiden väldigt fort... så snart åker jag till moder oxå! ska bli super kul! var såå himla länge sedan jag vi var där nu! så det blir nog kanon!
Jag var o klippte mig idag, blev inte riktigt som jag tänkt mig, men vänjer mig nog! helt ok nöjd iaf är jag! min älskade lilla son är typ klippt lika dant!  fast han har dock inte färgat hår!
Ja nu är det bara 3 luckor kvar i köket som måste målas, men färgen har dock tagit slut så jag måste införskaffa mer färg först innan jag kan fortsätta... lite svårt att måla utan färg... men förstår inte riktigt varför jag började med de nu, är ju en rätt dum tid att börja med något sådant... haha... ja men så kan det gå när man är lite för ivrig och impulsiv... haha =)
Ja o så slutar en av lillemans frökanr nu, tycker det är lite tråkigt, eller rätt mycke, lilleman tycker jätte bra om henne o hon är kanon med barnen! men hennes vik går ut o hon har nytt jobb... jätte glad för hennes skull, men tycker det är tråkigt av egoistiska skäl, ja hade gärna haft kvar henne bara för att hon är kanon! Men han har kanon frökanr annars oxå! är riktigt nöjda med dom! tyvär så försvinner en i sommar, visst hon är inte kvar på den avdelningen som han är på nu, men har varit det o så kanske byter den lilla nu till efter sommar så då finns hon inte kvar, det är lite tråkigt tycker jag! mn sen så har man ju fröken "t"! hon är ju kanon! =) o fröken "u" är oå jätte bra! ska bli kul o se om fröken "m" kommer tillbaka snart! hon är oå jätte bra! ja alla är kanon, finns en som jag dock inte tycker så himla bra om, hon är dock bara vik, men jobbar endel, men alla andra är super! =)
Nä usch måste snart intaga ryggen märker jag, kl går o man ska ju upp i morron... Ha packat ner endel kläder nu som han kommer att behöva dom närmaste dagarna hos barn vakten! o så har jag små börjat packa väskan som ja ska ha med mig till mormor sussi!
Skulle hämta ut lillemans salva idag, men då fick jag reda på att dom har slutat tillverka den... hmm.. ja så nu måste jag kontakta hans läkare o fråga hur jag nu ska göra, vad för nån han nu ska ha... o så ser han ut som hej kom o hjälp mig, han är såå torr i kroppen nu, fick endel att ta med hem, så jag hoppas att det blir lite bättre iaf! o det kliar ju så på honom... =(
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0