iva

Ja igår skulle jag ha jobbat kvällen, men va händer...
Ja tänkte att jag skulle handla klart mina julklappar först, när jag står i kassan o ska betala, då känner jag en fruktansvärd smärta i bröstet, det var nog bland det värsta jag känt... kände verkligenhur min frg försvann i ansiktet o hur det sen börjar stråla ut i höger armen, stickningar o bortdomningar i armen o men värst handen...
a funderade på hur jag skulle göra med jobbet men sen beslutade jag mig att jag skulle jobba, när jag sen börjar närma mg jobbet känner jag hur illa måeendet börjar gro... var nära att kräkas ett fler tal gggr i bussen... usch... Jo jag ringde även vårdcentralen när jag var på väg till bussen o dom tyckte då att jag skule åka in på en gång...
Men iaf, jag beslutar mig att åka in sen o beställer en sjuk bil...
När jag sedan kom till akuten så gjorde dom ett ekg på mig på en gång men det var normalt, sen fick jag träffa en underläkare, hon gjorde n del undersökningar, sen blev det en ortoped, vilket han konstaterade att det glappar lite i axeln, hmm jag är tydligen överrörlig i hela kroppen, vilket jag märkte sedan, kan böja ner tummen mot handledn... har inte ens vetat om att jag kunde göra en sådan sak... blir iaf inskriven på iva, emn var tvungen att göra en ct röntgen ifa det fanns nått där, men det var tomt i huvudet... haha! ja dom sa ju att det var tomt... haha =) ja sem på avdelningen så blev det ytterligare undersökningar o prov tagningar, men dom hitade dock inge fel på mig...
På morron ronden kom en läkare sedan, han gjorde vissa undersökningar o så igem, jag har tydligen ett diskbrott i nacken, så igår så har jag troligtvis vänt på huvudet lite för snabbt utan att tänkt på det o sen fått en nerv i kläm men smärtan i bröstet kunde dom inte förklara, men skulle jag få sånt igen så ska jag åka in på engång...
Jag har fortfarande lite bortdomningar i handen o balansen är inte ok...
Idag blir det en tidig kväll, sov inte så bra på iva pga av olika anledningar,bla personen som ja delade rum med... haha ja sicken människa... haha
Ta vara på er!
Älskar dig lilleman♥
Älskar er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0